שאלות נפוצות

תוך כמה זמן אקבל את ההזמנה?

אנו מתחייבים לאספקה בתוך עד 7 ימי עסקים מרגע אישור העסקה ותשלום מלא. במוצרים בהתאמה אישית ייתכן זמן אספקה ארוך יותר – פרטים יימסרו בעת ההזמנה. כל המשלוחים מתבצעים מישראל ממחסני החברה ו/או ישירות מספקי החברה הרשמיים בארץ. 
יתכנו עיכובים בשל כח עליון.


איך מתבצעת המשלוח?

המשלוחים מתבצעים באמצעות חברת שליחויות עד הבית. ניתן להזמין משלוח אקספרס בתוספת תשלום בתאום על ידי יצירת קשר עם שירות הלקוחות.


 מה קורה אם המוצר אזל במלאי?

במקרה של חוסר במלאי, אנו ניצור איתך קשר בהקדם. לא תחויב בגין מוצר שאינו זמין. אם שילמת מראש, הכסף יוחזר לך במלואו. 


האם יש אחריות על התכשיטים?

כן. אנו מעניקים אחריות לשנה על כלל התכשיטים, בצירוף אישור קנייה. בתכשיטי כסף בציפוי רודיום – ניתנת אחריות על השחרה או דהייה של הצבע. לפרטי האחריות יש לעיין בעמוד האחריות בראש הדף תחת תקנון וצור קשר.


איך ניתן להחזיר או להחליף מוצר?

החזרות והחלפות מתבצעות בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. אם ברצונך להחזיר מוצר – עיין בעמוד מדיניות החזרה בראש הדף תחת תקנון וצור קשר.


האם הפרטים שלי מאובטחים?

בהחלט. האתר עושה שימוש בהצפנת SSL ובאמצעי אבטחה מתקדמים. פרטי האשראי אינם נשמרים במערכת שלנו.


איך ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות?

צוות AMADEO זמין עבורך בטלפון או בוואטסאפ: 03-5579805, או במייל info@amadeo.co.il
אנו עונים תוך שני ימי עסקים לכל המאוחר